Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Anette - 10 oktober 2007 20:32

Jag har tagit ut två dagars semester för vi har väldigt lugnt på jobbet nu. Idag har jag hämtat recept och imorgon är det dags för sprutan i magen. Idag var jag hos mamma och lämnade medicin och pengar som jag hämtat ut  åt henne. Och jag hade handlat lite åt henne också. Mamma bjöd på fika när jag kom och vi hade så himla mysigt. Skrattade mycket. Det är en glädje varje gång jag hälsar på henne. För hur länge lever hon? Varje dag är värdefull för mig.

Efter fikat satt vi på balkongen och njöt av solen. Vilket underbart väder det har varit idag. Fast det är kallt så blir man varm om man sitter i lä.

Nu börjar tygerna från julbytet droppa in. Jag ska skicka mina på fredag. Men vad ska jag göra med dem? Ingen aning. Bonaden med snögubbar har jag lagt undan. Det går inte bra. Den blir ett ufo = unfinished object. Sen tänkte jag börja med att skära remsor som jag ska ha mellan höstrutorna. Jag tänkte göra en filt av dem. Men det gick inte heller bra. Så lite sur är jag nu.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards