Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Ajajaj

Av Anette - 11 oktober 2007 11:27

Idag har jag varit och tagit min spruta i magen. Som jag gör varje månad. Emlan tog inte och jäklar vad ont det gjorde. Det är nu flera timmar sen och jag är fortfarande alldeles öm. Tack snälla Astra för Emla.

Det var bara två plusgrader när jag stack iväg till vårdcentralen och det är mulet. Men jag ska fixa lite här hemma idag. Imorgon är det jobb igen.


 
 
Annette

Annette

13 oktober 2007 09:40

Åh din stackare,ska det inte vara slut på sprutorna snart?
Lycka till med ditt wip och så kan du återgå till ufo lite längre fram när vintermörkret faller;)
Kram på dig!

http://annette.bloggagratis.se

 
Leila

Leila

14 oktober 2007 23:41

Usch då .. spruta i magen. Det lät inte kul. Tur det finns Emla .. :-) .. den är bra.
Hoppas det känns bättre nu.

http://leila.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

16 oktober 2007 09:32

Hej vännen! Roligt att vara här och hälsa på och ta del av din vardag, ja även helg ibland:-))) Ha nu en fortsatt bra oktober!
Kraaaaam Karin

http://pixelmojan.se

 
Ingen bild

Mikka

27 oktober 2007 23:11

Hej Annette!
Nu har jag mailat dig flera gånger. Tänker du aldrig höra av dig :-(.
Mikka

 
Maria

Maria

30 oktober 2007 19:27

Jag var tvungen att googla vad Emla var. Trodde först att det var sjuksystern men när jag läste lite noggrannare så förstod jag att det inte kunde vara så. Fniss!
Jag hoppas att det ömma är borta nu.

Kram Maria

http://www.mariasmix.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 14 december 2007 21:54

Fredag kväll och jag njuter av lugnet och vilan. Imorgon ska jag städa och julpynta, fixa några julklappar, handla... Men ikväll vilar jag bara från alla krav. Jag behöver det.   ...

Av Anette - 5 december 2007 12:47

Nu har december kommit och regnet vräker ner. Det är grått och trist väder. Men inne lyser adventsstakar och stjärnor. På kvällarna kan man njuta av det vackra skenet. Jag är hemma från jobbet idag pga magsjuka. Inte så kul, precis. Igår hade jag e...

Av Anette - 29 november 2007 21:03

Jag är inte så flitig här längre. Tappat lusten liksom. Men nu ska jag skriva några rader iaf. Allt är bra med mig. Och mamma har varit väldigt dålig men var rätt pigg igår och idag. Hur länge det nu håller i sig. På tisdag ska jag ta ut en semesterd...

Av Anette - 11 november 2007 20:09

Det är inte klokt att jag aldrig hinner skriva här. Men jag mår bra och syr för fullt. Dvs. de korta stunder jag har fritt från alla åtaganden. Jag tar ju hand om mamma helt själv numera, jobbar heltid, har barn och hushåll att ta hand om. Sen vill j...

Av Anette - 3 november 2007 21:17

Idag är jag euforisk. Men trött. Jag har varit på symässan idag och hjälp, så mycket fina tyger det finns och så lite pengar jag har. Några vackra tyger fick jag med mig hem iaf. Och spraylim, steam-a-seam och tidning. Alla tygerna hänger på tork nu ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards