Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Anette - 18 mars 2007 12:01

Idag vräker regnet ner och mamma är på akuten just nu. Jag ska strax gå dit och kolla henne. Om hon blir kvar så måste jag ta hem hennes katt. Då blir nog Bonzo glad. Men stackars Lurven. Han gillar inte hundar.Enligt syrran, som tog henne till akuten, så är mamma väldigt dålig. Är det slut nu? Eller klarar hon det här också? Jag återkommer ikväll med mer information.Ledsen Anette****Nu är jag hemma efter en heldag på akuten. Mamma är kvar och min syster sitter hos henne. Jag var tvungen att gå eftersom det är en hel del att göra nu när jag börjar nytt jobb imorgon. Mamma har svårt att andas och får syrgas. De har röntgat henne och tagit prover. Men jag gick innan resultaten kom. Det är fullt på sjukhuset. De hade fått ringa runt till andra sjukhus för att höra om de kunde ta några patienter. Så frågan är om mamma blir inlagd eller inte. Men syrran skulle ringa mig ikväll när hon kommer hem. Stressad Anette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards