Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Anette - 14 juli 2007 12:55

Förra veckan kom Joakim hem från pappas landställe och var genomförkyld. Igår kväll fick jag ont i halsen och idag har jag feber. Jag skulle ha åkt till landet idag men orkar inte. Imorgon ska jag försöka åka ut och titta till stugan i alla fall. Eller mest är det väl pelargonerna som jag oroar mig för. Efter allt regnande så är risken stor att de har ruttnat.

Bonzo har också varit sjuk. Nya matten ringde en kväll och berättade att han hade hög feber och kräktes. Men nu är han bättre så jag hoppas att det är över.

Det har regnat mycket sista veckan. När ska sommaren komma? Nu är det industrisemester och då brukar väl värmen komma? I mitten eller slutet av juli har det väl varit de senaste åren? Jag ska jobba en vecka till och sen väntar fyra veckors semester för mig. Underbart.

Jag lägger ut sista bilden jag tog på Bonzo här. Mitt hjärta som jag längtar efter men unnar att ha fått det så bra. En dag kanske jag kan åka och hälsa på honom.

Nu ska jag krypa ner i sängen en stund. Eller ligga och slötitta på tv i soffan. Prinsessan fyller ju 30 idag. Grattis till henne.

Anette


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards