Alla inlägg den 28 juli 2007

Av Anette - 28 juli 2007 21:13

Eller helt fantastiska nyheter egentligen. I fredags sa jag upp min stuga. Idag när jag gick ut i trädgården så ropade en av döttrarna på mig och sa att de, syskonen, har pratat med varann och bestämt att eftersom jag inte varit ute så mycket vid stugan och ändå betalat så mycket så får jag bo gratis över vintern. Så hoppas de att min situation har ändrats så att jag kanske kan ha råd i vår att ha kvar stugan. Visst är det gulligt?

Sen fick jag följa med till Norrlöt som är en handelsträdgård. Där köpte jag några blommor och vi åt strömming. Sen åkte vi till en stuga som de äger nere vid sjön och där fikade vi. Efter det åkte vi till en annan av systrarna så jag fick se hur hon bodde också. Nu har jag sett en hel del av trakten och jag är helnöjd med min dag.

Jag är hemma nu för i morgon ska jag städa. Jennie och hennes familj kommer ner från Härnösand, kanske på måndag, och då vill jag ha fint här.

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards