Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Anette - 19 juli 2007 20:32

En riktigt skön sommar önskar jag er alla

Anette

Av Anette - 19 juli 2007 20:23

Sista rapporten innan jag går på semester. ERLICHIA heter sjukdomen som Bonzo har. Tack Elania

Imorse fick jag min spruta i magen och det gick bra. När jag kom till jobbet så räknade jag fakturorna, skannade in dem och hann bara göra en bunt innan de andra hade dykt på och tagit resten. Då gick vi på lunch och satt länge och pratade. Sen bestämde vi oss för att gå hem.

Jag hälsade på min systerdotter i affären och sen gick jag till bolaget och så handlade jag mat för de närmaste dagarna.

Jag har tvättat, diskat, kastat sopor och packat och imorgon sticker jag direkt till landet efter jobbet. Det ska bli så underbart.

Jag har blivit utmanad. Kul! Det är Elaina som utmanat mig. Jag ska lista mina tre favoritsaker. Hur ska man kunna välja ut bara tre stycken? Det tål att tänkas på. Jag måste ta kort på dem och lägga ut för det är ju inte så kul för er om jag räknar upp: handen i gips, burkarna, tavlan. Men ni får vänta tills jag kommer tillbaka efter semestern.

Nu önskar jag er alla en riktigt härlig sommar och så ses vi igen efter semestern.

Kram

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards