Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Anette - 3 augusti 2007 11:39

Första kvällen de var här så skulle Jennie berätta något. Jag stod snett bakom henne när hon slängde ut med armarna för att visa något. Samtidigt tog jag ett steg framåt och fick en rak höger på hakan!!! Man får inte slå barn men får barn slå föräldrar?

Självklart var det en olyckshändelse men jag retar henne mycket för det nu. Och hon blev så olycklig när det hände. Förlåt, förlåt, förlåt. Det var inte meningen. Men jag skrattade så jag kunde inte svara.

Något trist har hänt. Jag har tappat en plomb mellan framtänderna och har en stor glipa där. Jag som ska på fest imorgon kväll. Jag ringde tandläkaren för prisförslag och jag skulle få räkna med en tusenlapp. Haha. Som om jag skulle ha så mycket pengar nu. Nåja. Jag får låta bli att le och prata så märks det inte. Jag beställer tid till lönen kommer.

Vädret idag är grått och trist så vi ska nog stanna inne och slappa. Det behövs också ibland.

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards