Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Anette - 25 augusti 2007 10:39

Så har då första arbetsveckan gått. Fort som bara den. Men jag har varit håglös och arbetsovillig. Det blir nog bättre nästa vecka. Jag har inte tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet utan det är när jag jobbar som bäst, då kan jag drabbas av tankarna: "Vad gör jag här? Varför är inte jag i stugan och gör lapptäcken?"

Jag skulle ha åkt till stugan igår kväll men då var jag så trött och idag har jag inte kommit iväg för jag har varken blodtrycksmedicin eller antidepressivt. Så jag mår pyton idag. Skakar, gråter och liksom smyger fram. Det är prickar framför ögonen. Usch. Men jag ska ner och hämta medicin på apoteket snart och sen mår jag bättre.

Jag har utsett tre stycken bloggar som får den fina utmärkelsen. Det är Anita, Cia och Susan.

En fin bild har jag fått på Bonzo. Han ser smalare ut. Dels har han varit sjuk och dels får han röra sig mer nu. Och visst ser han glad ut?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards