Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Anette - 23 maj 2007 19:18

Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev sist. Inget har hänt så därför har jag varit tyst. Joakim, som varit hos storebror sen i fredags, har kommit hem idag. Och satte igång och städade sitt rum!!! Undrens tid är inte förbi.

Jag har fått flera pelargoner. Sex stycken närmare bestämt. Och jag har beställt från odla.nu också. Tre olika pelargonsorter och tre änglatrumpeter. Då får jag ett bonuspaket med perenner värt ca 100 kr. Jag hoppas det kommer nästa vecka.

I helgen ska vi visst få kanonväder. Och jag som ska på konfirmation utanför Flen. Ingen landetvistelse den här helgen, alltså.

Jag har kontaktat min systerdotter ang. att omplacera Bonzo. Jag hoppas att hon får tag i en bra familj. Någon som har ork och tid och kan ge honom massvis med motion. Gärna någon som kan låta honom jobba lite också. Han behöver det och det kan inte jag ge honom. Jag har varken tid eller ork längre. Visst kommer jag att gråta blod den dagen han lämnar oss men man måste ju alltid se till djurets bästa. Och inte vara självisk.

Nedan kan ni se två söta sommargåvor jag fått. Ett är från Lovisa och det andra från Lovisas mamma Susan.

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards