Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Anette - 26 maj 2007 19:50

Det värmer verkligen att få lite tröst och stöd av er. Det känns onekligen lite tufft nu. Så ett stort tack till er som tröstat.

Idag var jag på torget och köpte blommor till mamma. Jag åkte hem till henne med dom och fick plantera dem på hennes balkong. Hon orkar inte själv. Men hon blev så glad för sin morsdagspresent och har njutit av att sitta på balkongen. Jag hjälpte henne även med disken och att rulla upp håret. Vi ska på konfirmation imorgon, om hon orkar följa med.

Jag fick fyra toppar av henne. En röd med ett hjärta på. En ljusblå. En röd-vit randig och en med smala tunna ränder. Det var toppen för jag har så dåligt med kläder nu.

Vi har ätit paella till middag och sen gjorde jag en ny efterrätt. Jag la frysta hallon i en form och strödde över riven vit choklad. Sen in i ugnen tills chokladen smält. Det serverade jag med vaniljglass med krossad choklad i. Mums, vad gott det var.

Nu ska jag kila ut med Bonzo och sen ska jag ner i badkaret och sanera mig inför morgondagen.

Ha en fin pingtsafton.

Kram

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards