Direktlänk till inlägg 13 maj 2007

Melodifestivalen är över för i år

Av Anette - 13 maj 2007 00:14

Jag tittade i alla fall på melodifestivalen. Trots att jag sagt att jag inte skulle göra det. Och blev förvånad över att det var så många bra låtar. Min favorit blev Georgien men flera andra var jättebra också. Vinnaren, Serbien, var jättebra. Och tack och lov att Ukraina inte vann. Tvåa var illa nog. Men att Finland fick så dåliga poäng är skandal. Sverige likaså. Fast där kanske jag är partisk.

Turkiet kunde inte sjunga. Armenien??? Vad var det för låt? Var de med över huvud taget? Hur kunde de få så höga poäng?

Vad jag förstår så får vi kvala in nästa år. Det tycker jag vi ska ge 17 i. Vi kan lika gärna göra som Italien och dra oss ur.

Det allra bästa med hela kvällen var den helt fantastiska inledning. Tydligen var det Mr Lordi himself som arrangerat det. Helt underbart. Toppen. Precis i min smak. Min 12-poängare hamnar självklart där.

Anette som ska gå och sova nu.

 
 
Anita

Anita

14 maj 2007 22:59

Hej goa vännen!
Kul att läsa din rader om melodifestivalen. Jag såg den inte och läste knappt tidningen i söndags. Vi var på grillfest i Gränna istället.
Jag hälsar på dej nästan varje dag men är dålig på att skriva varje gång. Ja, du vet hur det är. :o)
Var rädd om dej.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 14 december 2007 21:54

Fredag kväll och jag njuter av lugnet och vilan. Imorgon ska jag städa och julpynta, fixa några julklappar, handla... Men ikväll vilar jag bara från alla krav. Jag behöver det.   ...

Av Anette - 5 december 2007 12:47

Nu har december kommit och regnet vräker ner. Det är grått och trist väder. Men inne lyser adventsstakar och stjärnor. På kvällarna kan man njuta av det vackra skenet. Jag är hemma från jobbet idag pga magsjuka. Inte så kul, precis. Igår hade jag e...

Av Anette - 29 november 2007 21:03

Jag är inte så flitig här längre. Tappat lusten liksom. Men nu ska jag skriva några rader iaf. Allt är bra med mig. Och mamma har varit väldigt dålig men var rätt pigg igår och idag. Hur länge det nu håller i sig. På tisdag ska jag ta ut en semesterd...

Av Anette - 11 november 2007 20:09

Det är inte klokt att jag aldrig hinner skriva här. Men jag mår bra och syr för fullt. Dvs. de korta stunder jag har fritt från alla åtaganden. Jag tar ju hand om mamma helt själv numera, jobbar heltid, har barn och hushåll att ta hand om. Sen vill j...

Av Anette - 3 november 2007 21:17

Idag är jag euforisk. Men trött. Jag har varit på symässan idag och hjälp, så mycket fina tyger det finns och så lite pengar jag har. Några vackra tyger fick jag med mig hem iaf. Och spraylim, steam-a-seam och tidning. Alla tygerna hänger på tork nu ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards