Alla inlägg den 6 april 2007

Av Anette - 6 april 2007 14:11

Fy vilken dag jag har haft. Jag skulle åka och hälsa på mamma som mår bra och har fått komma hem igen. Jag tog bussen ner till stan och ser hur nästa buss åker iväg utan mig. En halvtimme till nästa så jag tar en promenad genom stan. Plötsligt tänkte jag: Handväskan!!!?!!! Jag ringde hem men Joakim kunde inte se den där. Så jag traskade hemåt och letade själv. Ingen handväska. Jag söker på nätet efter ett sätt att få tag i ledningscentralen här i stan men icke. Då gick jag ner till bussen och pratade med en chaufför. Jag fick numret till ledningscentralen och gick upp igen och ringde. De hade fått in den!!! Och allt var kvar. Plånboken var bara någon hundralapp i men leg och alla papper och kort till sjukhuset och annat viktigt. Jag tog bussen till bussgaraget och fick min handväska. Jättetrevliga människor och bra bemötande. Alla sa att jag hade en otrolig tur och att det var ovanligt att få tillbaka något. Men jag undrar hur högt mitt blodtryck var. Och gissa om jag håller hårt i handväskan nu. Det var första gången i mitt liv som detta hänt. Jag åker till mamma imorgon istället. Jag har en del att göra hemma och jag är alldeles matt efter det som hänt. Imorgon ska jag först åka och titta på huset innan jag åker till mamma. Det ska bli spännande. Antingen tar jag det eller så ser jag att det inte är något att ha och då kan jag släppa tanken. En fin vårbild från Inger.AnetteDagens - Att jag lyckades glömma handväskan på bussenDagens + Att jag hittade min handväska och att jag mått så bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards