Alla inlägg den 7 april 2007

Av Anette - 7 april 2007 15:34

Japp! Jag var och tittade på torpet idag och det var kanske inte som jag hade tänkt mig. Och det låg inte "längst bort" i trädgården utan max 3 meter från stora huset. Det var himla gammalt med trösklar som man får kliva över (jag får akta mig så jag inte får stickor i rumpan) och stockar i taket. En storstuga, en kammare och ett pentry där man bara kan vara en person. En liten hall och ett duschrum med toalett och tvättmaskin, finns också. Trädgården var inte särskilt stor men vad gör det? Det fanns rabatter längs framsidan på huset och en del klätterrosor och en stor rododendron. Annars är det mer en skogstomt. Jag kan plocka blåbär på baksidan. Bild kommer senare under dagen. Det är Joakim som ska fixa det. Så nu har jag alltså en sommarstuga!!! YES, vad glad jag är. Jag tänker inte skaffa så mycket dit utan jag får låna möbler och trädgårdsmöbler. Så ska jag känna mig för under sommaren. Nu kan jag fira midsommar på landet! Nu kan jag grilla varje dag om jag vill! Nu slipper jag sitta i en lägenhet och istället få känna gräs under fötterna. Här kommer bilden. Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards