Alla inlägg den 30 april 2007

Av Anette - 30 april 2007 22:44

... att lägga ut några bilder till. Det översta är slagbordet, med duk på, och tre stolar som jag fått låna. Det undre kortet är min säng, inte färdigbäddad än.

Anette


Av Anette - 30 april 2007 18:50

Jag har jobbat idag fast det är valborg. Men det är ju sista dagen i månaden och då är det bokslut. Vilket betyder att vi måste tömma systemet på alla fakturor. Inget får ligga kvar. Dessutom är det måndag och då har vi extra många fakturor. Dessutom gick en scanner sönder så vi fick stå i kö till den enda fungerande. Dessutom fastnade massa fakturor i systemet så vi fick ta bort dem. Så det har varit både jobbigt och stressigt idag. Och så är det kallt också. Jag stannar hemma ikväll och ev. imorgon också. Jag har massvis att göra hemma. Tvätta, dammsuga, putsa fönster och byta gardiner. Lika bra att fixa allt sådant så jag kan koppla av på landet sen.

Nu kommer det lite bilder. Jag lägger in fler imorgon. Översta kortet är hemifrån. Där ser man alla kassar och kartonger. Det blå slagbordet fick också följa med. Men inte grejorna ovanpå.

Nästa kort är på köket. Det ser rörigt ut men det beror på att jag hade diskat hela dagen. Och torkat. Det blev lite hysteriskt att försöka få in grejorna. Och var jag skulle ställa dem. Det ska bli bättre ordning i hyllorna sen.

Jag kan berätta att när jag kom ut till stugan i lördags så satt det en jättestor spindel i vasken. Mikka tog ut den i naturen, snäll som hon är. Men sen råkade hon tappa något på diskbänken och då vällde det ut spindlar! Jag har tagit med mig Radar så jag ska spruta ut dem. Men egentligen ska man vara glad över att man har spindlar. De håller andra småkryp borta. Myror t.ex

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards