Alla inlägg den 29 april 2007

Av Anette - 29 april 2007 18:25

Imorse vaknade jag tidigt och åkte ut till stugan med halv tio-bussen. Sen har jag varit där hela dagen. Jag har packat upp alla kassar och kartonger och diskat och torkat och fixat och donat. Det börjar likna ett hem nu. Men mycket är kvar att göra.

Det är jättekallt inne för jag är för snål för att sätta på värmen. Det är elvärme. Ibland fick jag gå ut och värma mig lite. Och nu är jag så trött. Jag är genomfrusen och har ont i hela kroppen. Och längtar ut igen. Men jag ska jobba imorgon. Och jag får se om jag åker ut imorgon efter jobbet eller om jag åker tidigt på tisdagmorgonen. Är det fint väder så vill jag fixa ute litegrann också. Rensa i rabatter och jordgubbslandet. Binda upp klätterrosorna. Räfsa gräsmattan. Klippa ner höstastern. Mycket att göra och så kul.

Tyvärr har jag inga bilder att visa nu för Joakim, som kan det där, är hos Johan och kommer inte hem ikväll.


Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards