Alla inlägg den 20 april 2007

Av Anette - 20 april 2007 20:03

Oj, vad jag längtar. Till nästa helg när jag får flytta in i mitt lilla hus. Jag ska packa klart den här helgen och veckan. Och göra klart städningen här så att jag kan koncentrera mig på min stuga sen. Det enda som finns i mitt huvud nu är mitt hus. Jag tänker på tystnaden där. Och lugnet. Idag när jag kom hem från jobbet så luktade det sprit, tobak och parfym i trappen. Fredagkväll. Som bäddat för hög musik och gap och skrik och slagsmål. Det slipper jag där ute. Är det någon spelar musik så är det jag. Ingen granne som stör. Bara tyst och lugnt. Varför är en vecka så låååång?

Jag tittar ideligen på bilderna här nedanför. Hamnar ofta på bilden med dörren in till duschrummet. Jag tycker att den är så himla vacker. Men jag har inte kollat om den går att låsa. Eller om den är lika vacker utanpå.

I pentryt ser ni att det är massa tomma hyllor på kortsidan. Högst upp till höger finns en hylla som rymmer en bag-in-box. Så praktiskt ;-) Och handduken som hänger på det ihopfällda diskstället har ett A broderat på. Passar utmärkt. Pentryts (hädanefter kallat köket) fönster är litet och gulligt. Jag är 154 cm och får böja mig ner för att se ut!!!

Nää, nu ska jag sätta mig och virka så jag blir klar med pläden snart. Har en vecka på mig men alla rutor är inte klara. Sen ska de ha en naturfärgad kant runt om, virkas ihop och så ska jag virka runt alltihop. Det lär jag inte hinna på en vecka.

Anette


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards