Alla inlägg den 14 april 2007

Av Anette - 14 april 2007 21:19

Hela eftermiddagen har jag planterat om och tagit sticklingar. Mina pelargoner är bara 15 till antalet och så har jag fyra sticklingar. Men jag ska skaffa en massa hängpelargoner sen. Så har jag 14-15 Saint Paulior som inte trivs hos mig. Dem har jag rensat och planterat om och nu ska jag testa att vattna dem och se om de trivs bättre. Nu ska jag sätta mig och virka på min pläd som jag ska ha över soffan på landet.Jag hoppas solen har lyst över er idag och att ni har njutit lika mycket som jag. Vad jag förstår ska morgondagen bli lika underbar.Anette

Av Anette - 14 april 2007 14:44

Och jag kan gå ut med Bonzo i bara t-shirt. Så underbart. När jag gick ner till stan idag så kände jag mig så glad. Vädret var jättefint, jag skulle träffa mamma igen och jag var så tacksam att jag överlevt cancern. Annars skulle jag inte fått uppleva den här glädjen och lyckan. Ibland känns livet rätt bra. Mamma mådde däremot inte så bra men jag var inte kvar så länge så hon fick lägga sig. Jag ska ringa lite senare i dag. När jag kom hem gick jag ut med Bonzo. Jag träffade en granne som jobbar på Plantagen och vi stod och pratade en stund. Hon ska satsa på rosor i år på balkongen och hon berättade att det kommit en ny ros med hela fem olika färger på rosorna. Alltså en ros i varje färg. Och doftar gör den också. Undrar om jag inte ska försöka få tag i en sån. Nu sitter jag med en kopp te och sen ska jag ordna lite här hemma. Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards