Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Anette - 2 juni 2007 18:15

Nej, jag åkte inte till landet idag  heller. Jag har varit hemma och städat. Det behövs kan jag tala om. Tvättmaskinen har gått sen imorse. Jag har diskat, bäddat rent, varit och handlat på Willys och lagat mat. Jag skalade en halv påse frysta räkor, delade crabsticks (ca tio stycken) i smådelar, hällde det i en skagenpanna. (En liten burk med matlagningsgrädde och smaktillsats i locket.) Jag kokade nudlar och serverade till. Över strödde jag finhackad röd lök och hade Thai Sweet Chilisås till. Hjälp, vad gott det var. Jag kunde knappt sluta äta.

Här är det rena sommaren ute. Men jag har fortfarande ångest och är väldigt ledsen. Det är så tomt här hemma. Jag kan höra Bonzo tassa omkring ibland. Men jag tänker mig att han springer omkring i trädgården och leker med pojkarna. Sen lägger han sig i skuggan och vilar lite.

Nu ska jag plocka ner vintergardinerna i vardagsrummet och putsa det fönstret. Och sätta upp spetsgardiner där istället.

Jag har fått massa fina sommargåvor av nätvänner. Här kommer några från Annica. Hon skickade ett kort men också en vängåva samt en fe. Jag visar alla här. Tack snälla Annica. Jag blev så glad.

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards