Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Anette - 20 juni 2007 18:57

Idag har jag varit hemma från jobbet och liiiidit. Jag mår så illa. Och det kommer i vågor. Jag hoppas jag kan jobba imorgon. Först ska jag iväg och ta min spruta i magen och sen känner jag om jag orkar.

Mer att göra imorgon. Det är ju dagen före midsommarafton och jag får min lön så det är bara att sätta igång och handla efter jobbet. Undrar hur många fler som ska göra det? Sen ska jag släpa hem allt. Se till att det finns mat hemma åt Joakim som inte ska med till stugan. Efter det släpar jag ut allt på bussen. Det är ganska långt att gå från bussen till stugan men jag kan ju alltid stanna och vila lite ibland.

På fredag kommer mamma med färdtjänst och hon har bestämt sig för att inte ta med katten. Han är så långhårig och hon är rädd för fästingar. Så hon åker hem igen. Men det ska visst inte bli så bra väder så hon kan ju komma en annan gång också. EN annan gång? Jag hoppas hon kommer ofta.

Nu önskar jag er alla en riktigt fin midsommar.

Kram

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards