Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Anette - 27 juni 2007 15:20

Tack för alla stöttande inlägg jag fått. Inatt har jag sovit gott men så fort jag vaknade satte värken igång. Då bestämde jag mig för att gå till akuten. Jag var där kl. nio och blev hämtad av en skötare och förd direkt till ett rum. Sen kollades hjärta, lungor, lever, njure, gallan och en massa prover togs. Jag är frisk. Allt var jättebra och det känns otroligt skönt. Varför jag har ont vet de inte utan i deras ögon är jag frisk. Om det inte ger sig eller blir värre, då ska jag tillbaka. Men kanske det släpper nu när jag vet att jag är frisk? Bara det är ju lungnande. Klockan tre fick jag gå hem. Nu ska jag vila och pyssla lite så kan jag jobba imorgon. Tack och lov så är inte jobbet stressande även om det är mycket att göra nu. Men jag går dit med glädje. Det är övriga oroshärdar, min mamma, mina söner m.fl som kanske är orsaken till att jag får ont? Det är priset för att jag är empatisk. ;-)

Här vräker regnet ner och har så gjort hela dagen.

Anette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards